Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.teedoro.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.teedoro.hu/aszf


1. SZOLGÁLTATÓ ADATAINAK FELSOROLÁSA

A teedoro.hu webshopban történő vásárlás esetén az Ön szerződéses üzleti partnere minden esetben a Horváth & Horváth Consulting Kft. (2310 Szigetszentmiklós, Tompa Mihály köz 5., adószám: 10341463-2-13) a továbbiakban Szállító. Szállítót ügyvezetőként Horváth László és Horváth Ádám László képviseli.


2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. Hivatkozás a jogszabályokra

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A szabályzat módosíthatósága.

Jelen általános szállítási és szerződési feltételektől Szállító részéről kizárólag Szállító ügyvezetői jogosultak az egyedi szerződésben eltérést engedni.

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

3.1. A regisztráció és az vásárlás feltételeinek leírása.

A webshopban regisztrált és nem regisztrált vásárlók is vásárolhatnak. A vásárláshoz kötelezően megadandó adatok a  vásárló neve, telefonos és az e-mail elérhetősége, valamint a szállítási és számlázási információk.

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

4.1 A webshopban ruházati termékek és ajándéktárgyak vásárolhatóak. A termékek online, a webshopban leadott rendelés által rendelhetőek. A termékek árai tartalmazzák az Áfá-t. A szállítási díjat a termékek árai nem tartalmazzák.

4.2 A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

4.3  Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

5. RENDELÉS MENETE

5.1. A rendelés menetének leírása.

A webshopban regisztrált és nem regisztrált vásárlók is vásárolhatnak. A megvásárolni kívánt tételek kosárba kell helyezni a kívánt mennyiségben, ha több szín és méretbeli opciók választhatóak akkor ezt kosárba rakás előtt kell megtenni. A kosár után a pénztárban kell megadni a vásárló nevét és telefonszámát. Utána szállítási módot választani és megadni a szállítási adatokat. Utána fizetés módot kell választani és megadni a számlázási adatokat. Végül az összegzés oldalon el kell fogadni az Általános Szerződési feltételeket és véglegesíteni a rendelést. Elektronikus fizetési módok esetén a fizetés teljesülése esetén vállik érvényessé a rendelés.


5.1.1. Fizetési módok leírása.

PayPal fizetés: A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Internetes vásárlások során így nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni, ill. továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához. A letmicro® a PayPal szerződéses partnere, a vásárlások regisztrált PayPal felhasználók számára kifizethetők a PayPal független és védett rendszerén keresztül. A termék szállítási határidejét a sikeres PayPal fizetés visszaigazolástól kell számolni.

Fizetés utánvéttel: Ebben az esetben Vásárló vállalja, hogy a kézbesítéskor készpénzben fizeti ki az ellenértéket a kézbesítést végző szolgáltatónak. Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelés értéke nem haladhatja meg a 20.000 forintot vagy a 80 eurót. Egy vásárló egy időben csak egy utánvétes vagy készpénzfizetéses megrendelést adhat fel, további megrendelés csak a korábban kelt megrendelés ellenértékének megfizetése után adható fel.

Tekintettel arra, hogy a vásárolt termékeket Szállító a Vásárló kifejezett kérésére gyártja le, és nincs módja a termékeket más Vásárló részére értékesíteni, mivel az személyhez kötött, Vásárló a megrendeléssel egyoldalúan vissza nem vonható kötelezettséget vállal a termékek átvételére és az ellenérték megfizetésére. Vásárló kötelezettséget vállal, hogy utánvétellel történő szállítás esetén a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül Szállító értesítése alapján további azonosítási adatokat szolgáltat telefonon, e-mailben vagy faxon, mint például a szállítási cím megerősítése, a Vásárló személyi azonosító adatai vagy cégadatai. A megerősítés kéréséről Szállító dönt. A megerősítés visszautasítása vagy ellentmondásos adatok szolgáltatása esetén Szállító a megrendeléssel létrejött szerződéstől egyoldalúan elállhat.

A termék szállítási határidejét a megrendeléstől illetve megerősítés kérése esetén a megerősítéstől kell számolni.

Fizetés banki átutalással vagy készpénz befizetéssel: Ebben az esetben a Vásárló vállalja, hogy a rendelést követő legkésőbb 4 munkanapon belül Szállítónak a rendelés visszaigazolásban megjelölt bankszámlájára átutalással fizeti meg a vásárlás ellenértékét, gondosan hivatkozva a rendelésszámra. A fizetés Szállító bankszámlájára készpénzben is megtehető a CIB Bank Zrt. bármely magyarországi bankfiókjában, szintén a rendelésszámra való gondos hivatkozással. A vásárolt termékek gyártása csak a rendelés teljes ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követően kezdődik, a Szállító által vállalt szállítási határidőt ehhez képest szükséges kalkulálni.

5.1.2. Szállítási mód és költség leírása.

A rendelkezésre álló szállítási módok közül a Vásárló választhatja ki az általa igényelt módot. A szállítás és kézbesítés minden esetben a Vásárló által igényelt módon, a Szállító által kiválasztott szolgáltatón keresztül történik. A választható szállítási módok a szállítási cím országa szerint eltérőek. A szállítási mód és a szállítási ország, terület megadása után a program minden esetben kiszámítja a vásárlás teljes költségét. A teljes költség az Európai Unió országaiban történő szállítás esetén minden adót, vámot és illetéket tartalmaz. Az EU területén kívülre történő szállítások esetében a címzett ország szabályai szerinti vámeljárás teljes egészében a Vásárló további költségére és közreműködésével történik. Sajnos ennek díjáról nem áll módunkban előzetes tájékoztatást adni.

Szállító vállalja, hogy a megrendelés véglegesítése előtt megadott szállítási határidőt legjobb tudása szerint igyekszik betartani, és kötelezettséget vállal, hogy saját hibájából nem esik 10 munkanapnál nagyobb késedelembe. Az 10 munkanapnál nem hosszabb késedelem esetén Szállító teljesítése határidőben teljesítettnek minősül.

5.2. Adatbeviteli hibák javítása:
5.3. A rendelés visszaigazolása.

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

A rendelések teljesítése 1-3 munkanap. Ettől eltérő teljesítés esetén a Szállító minden esetben értesíti a Vásárlót.

7. ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

7.2. Az elállási jog részletszabályai.

Az indoklás nélküli elállás bejelentését elektronikus levélben az info@teedoro.hu címre fogadjuk.

8 Garancia, jótállás

8.1 Termékeinkre rendeltetésszerű használat esetén 12 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén e-mailben vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.


9. PANASZKEZELÉS RENDJE

9.1. Panaszok kezelése

Panaszokat elektronikus levélben az info@teedoro.hu címre fogadjuk. Panaszkezelés megkezdésének határideje a beérkezett elektronikus levéltől számított 14 nap.

10. ADATVÉDELEM

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://www.teedoro.hu/adatvedelem

Szigetszentmiklós, 2023.03.30